Кам’янопотоківська громада

Полтавська область, Кременчуцький район

Інформація про центр

Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кам’янопотоківської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області створено Кам’янопотоківською сільською радою Кременчуцького району Полтавської області як постійно діючий робочий орган з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг з 29 січня 2021 року. Для здійснення організаційного та матеріально-технічного забезпечення утворено в складі виконавчого комітету відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП ВК Кам’янопотоківської сільської ради. На сайті Кам’янопотоківської сільської ради Ви завжди можете отримати інформацію про порядок та спосіб отримання адміністративних послуг, вивчити перелік необхідних документів або завантажити електронні бланки заяв. Також, дізнатися про місце розташування, графік роботи та перелік послуг, які надаються.

Основна мета діяльності ЦНАП:

● організація дієвого майданчика для впровадження нових та прогресивних законодавчих ініціатив, втілення пілотних проектів, що суттєво дозволить спростити процедури отримання адміністративних послуг;

● зменшити часові та грошові витрати на отримання адміністративних послуг, в тому числі за рахунок використання цифрових технологій (інформаційні бази та реєстри, програмні комплекси та інше);

● надати можливість будь-якій особі звернутися до «єдиного вікна» та отримати консультацію з будь-яких питань реєстраційно-правового чи дозвільного характеру взагалі отримати комплексну адміністративну послугу в повному обсязі.

Основні принципи роботи ЦНАП:

● подолання застарілих стереотипів в наданні адміністративних послуг, орієнтація на суб’єкта звернень;

● спрощення процедури отримання послуг та забезпечення високого рівня сервісу обслуговування, а саме відкритість, прозорість та зрозумілість процедури;

● дотримання високих стандартів надання адміністративних послуг: оперативність, вільний доступ суб’єктів звернення до інформації про послугу та стан її розгляду, забезпечення рівності прав всіх суб’єктів звернення;

● запобігання корупційним діям, ліквідація посередницьких послуг;

● створення сприятливого клімату у взаємодії держави, громадян та суб’єктів господарювання;

 

Основні завдання ЦНАП:

● організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання;

● забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг у Центрі;

● здійснення моніторингу якості надання адміністративних послуг, визначення та вжиття заходів щодо підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;

здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.

 

Хочеш покращити якість та умови надання адміністративних послуг - пройди опитування!

 

                                       https://forms.gle/akwmcwhM5ZpCucAy8

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь