Кам’янопотоківська громада

Полтавська область, Кременчуцький район

ЯК ДІЯТИ ГРОМАДЯНИНУ ПІСЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСА ПІЛЬГОВИКА

Дата: 17.03.2021 11:10
Кількість переглядів: 1128

Фото без опису

При наданні пільг до членів сім’ї пільговика, згідно з частиною п’ятою стаття 51 Бюджетного кодексу України, належать:

  • дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років);
  • неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи;
  • особа, яка проживає разом з особою з інвалідністю внаслідок війни I групи та доглядає за ним, за умови що особа з інвалідністю внаслідок війни не перебуває у шлюбі;
  • непрацездатні батьки;
  • особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, який має право на пільги, та проживає разом з ним.

Для внесення інформації до Реєстру про членів сім’ї пільговика подаються документи, що підтверджують родинні стосунки (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження, пенсійне посвідчення – для осіб, які досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” та підтверджують категорію непрацездатних членів сім’ї, тощо).

 

Пільговик повинен повідомити структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районної держадміністрації, виконавчого органу з питань соціального захисту населення міської, районної у місті (у разі утворення) ради (далі – уповноважений орган) про:

  • зміну місця проживання в межах адміністративно-територіальної одиниці, яку обслуговує уповноважений орган;
  • зміни, які  відбулися в складі сім’ї.

 

 

 

 

 

ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

вул. Ціолковського, 47, м. Полтава

 

 

Обласна безкоштовна “гаряча лінія”

0-800-500-620

 

ЯК ДІЯТИ

ГРОМАДЯНИНУ

ПІСЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСА ПІЛЬГОВИКА

 

 

Як стати на облік пільговику

Для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги ведеться Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги (далі – ЄДАРП).

До ЄДАРП включається інформація про пільговика та членів його сім’ї, на яких згідно з законодавчими актами поширюються пільги.

Стати на облік в ЄДАРП пільговики мають право на підставі особистого звернення:

  • безпосередньо під час встановлення відповідного статусу органами соціального захисту населення та отримання посвідчення – особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, ветеранам праці;
  • після встановлення статусу іншими уповноваженими органами та отриманого посвідчення  – учасникам бойових дій, батькам загиблих військовослужбовців, іншим пільговим категоріям.

 Чи можливо отримувати пільги за фактичним місцем реєстрації

Дані про пільговика вносяться до ЄДАРП та здійснюється подальше нарахування пільг за адресою зареєстрованого місця проживання.

 

 Взяття пільговика на облік в ЄДАРП за адресою фактичного місця проживання є можливим лише на підставі рішення комісії, утвореної місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування, які визначають її роботу, у т.ч. перелік документів, які повинні враховуватися комісією при прийнятті відповідних рішень.

 

 Куди необхідно звертатися

З 1 січня 2021 року заяви приймаються безпосередньо в територіальній громаді:

- відділами соціального захисту відповідної територіальної громади або визначеними посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради;

- уповноваженими особами старостинських округів;

- посадовими особами центру надання адміністративних послуг (у разі їх створення).

В територіальних громадах, до складу яких увійшли міста обласного значення (м. Полтава, м. Кременчук, м. Лубни, м. Миргород, м. Горішні Плавні), заяви з необхідним пакетом документів приймаються управліннями соціального захисту населення відповідних міських, районних у містах рад.

Управління соціального захисту населення районних державних адміністрацій з 1 січня 2021 року документи приймають лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг “Портал Дія”).

Які документи необхідно подати пільговику:

заяву за формою, встановленою Мінсоцполітики,

копії документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім’ї на пільги (з пред’явленням оригіналів зазначених документів),

копію документа, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків-картка платника податків або копію паспорта громадянина України/свідоцтва про народження (на вибір) із внесеними даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків або з відповідною відміткою у разі, коли особа через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків,

пред’явити паспорт, 

надати інформацію про характеристику житла і послуги, щодо отримання яких він має право на пільги та якими користується,

надати будь-який офіційний документ, що підтверджує фактичне місце проживання (за потреби).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь